پایگاه اینترنتی ایران آکوا

پایگاه اینترنتی ایران آکوا

مرجع شیلاتی و ارتباط نزدیک و مستقیم علمی و تجاری بین کلیه فعالان در صنوف مختلف شیلات و آبزیان ایران و جهان اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران | شیلات , آبزیان , ماهی , میگو , صید , صیادی , مزرعه , پرورش ماهی , صیدگاه , ماهیگیری , دامپزشک , متخصص , رستوران غذاهای دریایی , خدمات کارشناسی , گرمابی , سردآبی , کنسرو تن , زینتی , ماهیان زینتی , بچه ماهی , صدف , مروارید , لارو , کشتی , لنج , قایق , اسکله , موج شکن , اقیانوس , تالاب , دریا , دریاچه , خزر , خلیج فارس , دریای عمان , آبشار , سد , رودخانه , خاویار , ماهیان , بندر

اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران

عبدالله عالیپور, abdollah13.alipour@gmail.com

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه می خواستم درموردطرح پرورش ماهی درقفس منو راهنمایی کنید واینکه چطوری میشه مجوز گرفت. باتشکر

پاسخ مدیریت

نظر به تبادل اطلاعات و پاسخ به سوالات دوستان از همکاران و کارشناسان عزیزی که اطلاعات لازم در این زمینه را دارند خواستاریم که پاسخ سوالات و تجربیات خود را با دوستان به اشتراک قرار دهند.


فرستنده

حمیدرضا مرادی

۱۴ / ۱۲ / ۱۳۹۹

پيام با سلام خدمت شما پرورش ماهی در قفس در محیط های باز آبی از قبیل دریاچه های طبیعی، پشت سدها، دریاها و اقیانوس ها انجام میشه و به خاطر اینکه ماهی در یک محیط طبیعی رشد می کنه هم از لحاظ تغذیه ای و هم شرایط فیزیکی و شیمیایی آب برای شما بهتر و به صرفه تر است و سرعت رشد ماهی هم بیشتر خواهد بود ولی شما باید در انتخاب نوع سیستم، تجهیزات و مشاور خودتون کاملاً دقت کنید تا دچار اشتباه و ضرر مالی نشوید چون برخی عوامل از قبیل جنس لوله ها، محاسبه وزنه ها، محل قرار گیری، شدت جریان آب، دما، ارتفاع امواج، تمیز کردن تور، غذادهی و خیلی مسایل دیگه در میزان سرمایه گذاری و درآمدزایی شما مطرح هستش. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بنده تماس بگیرید.
فرستنده

سید محمد هادی حسینی

۱۴ / ۱۲ / ۱۳۹۹

پيام بنام خدا و باسلام دوست عزیز قبل از گرفتن مجوز شما باید خیلی چیزها را بررسی کنید و متناسب با امکانات و توانمندیهای خود آنگاه اقدام به گرفتن مجوز نمائید. مثلا اینکه منبع آبی که به آن دسترسی دارید و میتوانید در آن فعالیت کنید چیست ؟ سد ؟ تالاب ؟ دریای شمال ؟ دریای جنوب ؟ زیرا نحوه عمل و هزینه های تولید و حتی نوع ماهی مورد پرورش در هر کدام از آنها متفاوت است . پس از کسب اطلاع کافی از منبع آبی و برآورد زحمات و هزینه های ایجاد مزرعه وتولید ، ببینید از نظر بنیه جسمی و مالی کدامیک در توان شماست ؟ در مرحله آخر و انتخاب ، باید بازار و عرضه و تقاضا و میزان درآمد حاصله را بررسی و برآورد کنید و چنانچه باب میلتان بود آنگاه اقدام به اخذ مجوز نمائید . زیرا بیشتر اوقات حکایت این کار مانند مثل صدای دهل از دور است . بعد از تمام بررسی ها و انشااله رسیدن به نتیجه در هر استانی که قصد فعالیت دارید میتوانید به اداره شیلات و آبزیان آنجا مراجعه نموده و با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به اخذ مجوز اقدام کنید . از نظر من اگر با اطلاع کافی وارد عمل شده و البته به این کار علاقه داشته باشید و میزان درآمد آن نسبت به سایر کارهای اقتصادی برایتان راضی کننده باشد . کار تولیدی بسیار خوبی است . با توکل به خدا انشااله که موفق میشوید .
دیدگاه خود را بیان کنید