عکس های تکاندهنده وجود پلاستیک بر بدن یک ماهی

iranaqua، ایران آکوا ، شیلات , آبزیان , ماهی , میگو , صید , صیادی , مزرعه , پرورش ماهی , صیدگاه , ماهیگیری , دامپزشک , متخصصین شیلاتی , رستوران غذاهای دریایی , خدمات کارشناسی , گرمابی , سردآبی , کنسرو تن , زینتی , ماهیان زینتی , بچه ماهی , صدف , مروارید , لارو , کشتی , لنج , قایق , اسکله , موج شکن , اقیانوس , تالاب , دریا , دریاچه , خزر , خلیج فارس , دریای عمان , آبشار , سد , رودخانه , خاویار , ماهیان , بندر , خور , استخدام , کاریابی , بازارچه , دانشگاه , تکثیر و پرورش , تخم چشم زده , امگا 3 , تیلاپیا

اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران ، ایران آکوا ، iranaqua

اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران

عکس های تکاندهنده وجود پلاستیک بر بدن یک ماهی

ماهیگیر کانادایی پس از صید یک ماهی آزاد متوجه حلقه پلاستیکی شد که بر بدن ماهی فرو رفته و بدن حیوان را به دو نیم کرده است.

به نقل از دیلی استار، این ماهی در رودخانه «ساسکاچوان» البرتای کانادا صید شده و تصویرش در فضای مجازی جنجالی شده است.

«آدام ترنبول » ماهیگیر در این باره گفت:«تصویر ماهی نگون بخت بیش از 11 هزار بار از سوی کاربران دیده شد. پلاستیک ها رودخانه ها را آلوده کرده اند و این روند باعث شده تا ماهیان نیز آلوده شوند. قطعه پلاستیکی متعلق به یک نوشیدنی بود که به بدن حیوان چسبیده و باعث برش روی سطح بدن ماهی شده است.»

این مرد جوان که برای صید ماهی به رودخانه «ساسکاچوان» در آلبرتا رفته بود.

بر اساس گزارش میل‌آنلاین، این ماهی داخل این درب پلاستیکی یک نوشیدنی گرفتار شده بود و با همان وضعیت به رشد خود ادامه داده بود تا اینکه در هنگام صید بدن او به دو تکه تقسیم شده بود.

«آدام ترنبول» (Adam Turnbull)، که این ماهی را صید کرده است با انتشار تصاویر این ماهی بخت‌برگشته در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از کاربران خواست تا با بازنشر این تصاویر به شهروندان در رابطه با رعایت حفظ محیط زیست هشدار دهند.