بخورید تا همه بدنتان سالم باشد

شیلات , آبزیان , ماهی , میگو , صید , صیادی , مزرعه , پرورش ماهی , صیدگاه , ماهیگیری , دامپزشک , متخصص , رستوران غذاهای دریایی , خدمات کارشناسی , گرمابی , سردآبی , کنسرو تن , زینتی , ماهیان زینتی , بچه ماهی , صدف , مروارید , لارو , کشتی , لنج , قایق , اسکله , موج شکن , اقیانوس , تالاب , دریا , دریاچه , خزر , خلیج فارس , دریای عمان , آبشار , سد , رودخانه , خاویار , ماهیان , بندر , خور , استخدام , کاریابی , بازارچه , دانشگاه , تکثیر و پرورش , تخم چشم زده , امگا 3 , تیلاپیا

اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران

اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران

بخورید تا همه بدنتان سالم باشد

بخورید تا همه بدنتان سالم باشد

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، تا به حال مقاله های زیادی در مورد میوه هایی که برای بخش های خاصی از بدن مفید هستند خوانده ایم اما این بار به سراغ مجموعه ای از این مواد و خوراکی ها رفته ایم که می توانند به تنهایی هم ضامن سلامتی بخش های از بدن ما باشند و زیبایی را برای ما به همراه خواهند داشت.

ماهی آزاد

یکی از مهمترین موادی که در سلامت بدن نقش به سزایی دارد ماهی ازاد است. این ماهی دارای مقدار بسیار زیادی امگا3 است که می تواند برای بخش های مختلف بدن بسیار مناسب باشد و همچنین با داشتن ویتامین های B و D از به وجود آمدن چین و چروک های مختلف صورت نیز جلوگیری می کند.

ماست کم چرب

ماست از جمله بهترین مواد غذایی است که توصیه می شود همیشه از آن کنار غذا و حتی گاهی اوقات در داخل غذا نیز از آن استفاده کنید. کلسیمی که در ماست های کم چرب وجود دارد می تواند به تقویت استخوان ها و ناخن ها کمک به سزایی کند و همچنین دندان های سالمی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کیوی

شاید این روزها فصل کیوی نباشد اما هیچوقت از آن غافل نشوید و همیشه آن را مصرف کنید. این میوه خوشمزه منبع عظیمی است از آنتی اکسیدان های مختلف و همچنین ویتامین C و پتاسیم این میوه را نیز نباید فراموش کنید.

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین را شاید خیلی آشنایت نداشته باشید اما باید بدانید که این سیب زمینی یکی از بهترین منابع از ویتامین A است که می تواند پوست شما را لطیف ونرم کند و همچنین در مقابل آسیب های خورشیدی از پوست شما محافظت می کند.

اسفناج

یکی ازبهترین سبزی هایی که می توانید از آن استفاده کنید همین معدن بتا کارتن است. اسفناج باید دارای برگ های بسیار بزرگ و با رنگ سبز تیره باشد. این سبزی می تواند آسیب های جدی چشمی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

گوجه

یک منرع سرشار از ویتامین C است و همچنین لیکوپن موجود در آن نیز می تواند از پوست شما در مقابل آفتاب تیز پاییزی محافظت کند. این سبزی همچنین دارای هضمی بسیار آسان است و دستگاه گوارش شما را نیز بهبود می بخشد.

گردو

بهترین ماده در میان تنقلات به شمار می آید که منبعی سرشار از ویتامین E است و امگا3 نیز در دل آن بی داد می کند. روزانه حداقل 5 عدد گردو بخورید تا بسیاری از نقاط بدن شما از جمله مغزتان تقویت شود

شیلات آبزیان خوراک ماهی میگو تن کنسرو صید صیادی صیدگاه ماهیگیری دامپزشکی کلینیک متخصص رستوران خدمات کارشناس همکاران ماشین آلات گرمابی سردآبی زینتی صدف مروارید لارو کشتی لنج قایق دکتر مهندس اسکله موج شکن تالاب دریا خزراستخدام کاریابی رودخانه بندر سد اسکله خاویار ماهیان خاویاری خلیج فارس دریای عمان آبشارFisheries Aquaculture Fishing Feed Shrimp Veterinarian Professional services specialisy Hydrothermal Hot water Scroll Cold water Ornamental Oysters Pearls Larva Ship Boat Boats Tuna Port Caviar Dam Pond Dock careers Employment Engineer Caspian Oman sea Persian golf